Hej(=

Hejhej, just nu kollar jag på Girls of the playboy mansion, när det är slut så ska jag å älsklingen kolla på någon rolig film, mysa och äta massa godis Mums=D!!
Imorgon är det skolavslutning, så 08.45 ska jag träffa Bella och Rasmus sen ska vi gå till kyrkan och vara där i drygt en timme. Sedan ska vi till skolan och äta tårta:) sen slutar vi 10.45 ungefär:) Sen är det sommarlov=D åhh vad jag längtar!!
Kommer vara så himla skönt sen när man kan sova hur länge man vill på dagarna och inte ha några tider man måste passa och sånt! Nu ska jag fortsätta kolla på tv:)
Ha det bra! XOXO Linda


Kommentarer
Postat av: sophie

SOMMARLOOOOV =D (L) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-12 @ 21:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0