Midsommar!

Ja igår var det midsommar afton, jag vaknade hemma hos Jimi och sen så gick jag hem för att äta midsommar mat med familjen(=. Klockan var nästan två när jag gick upp, så jag sov rätt länge igår heh men det var skönt=D! 
Sen på kvällen så åkte jag, Jimi, Moa  och mamma till min morbror och firade lite. De flästa från min släkt på mammas sida var där, så det var lite mysigt. Vi åt någon knasig mat som dom äter i thiland typ haha:P , och sen åt vi massa jordgubbar med glass och grädde mums!! Moa sprang runt som en liten galning när vi var där:P, hon är så söt!!<3 
Sen så åkte Jag, Jimi och Moa dock hem rätt tidigt för att Moa skulle sova! Men det var trevligt att vara där en stund och träffa alla. Idag vid 5 ungefär så ska vi åka ut till Jimis morbror och grilla lite och ha det trevligt:)! Förhoppningsvis så hinner det bli bättre väder tills dess, för nu åskar det och regnar usch!! inte så mysigt =/..
Men nu ska jag äta lite och göra mig i ordning(=!
XOXO Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0