Sommar jobba!

Hejhej! Igår på kvällen var jag och Jimi ute och cyklade lite! Känner mig så duktig, har inte cyklat på sjukt länge och det kändes kan jag ju tala om:P haha!
Fick nyss reda på att jag ska börja sommar jobba på måndag, vilket jag inte alls känner mig så pepp på att göra.
Men man får ju lite pengar iaf och det är bara tre veckor, så det är inte så länge! Jag ska vara på ett dagis som heter Piff & Puff det ligger på östrängen, ska åka dit på torsdag och se hur det är och vart det ligget! Men det blir nog jätte bra hoppas jag, det är ju alltid trevligt med lite småbarn!
Nähe nu ska jag dra ut lite! Ha det bra!
XOXO Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är väl bättre än teatern du skulle vart på :P

2009-06-16 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0