Sommarlov!!

Nu är det äntligen sommarlov=D! Vi var i kyrkan idag med skolan och lyssnade på när skolprästen pratade som vanligt, och sen var det några elever som sjöng. Efter det så skyndade vi tillbaka till skolan för att rektorn skulle komma.
I skolan bjöds det på tårta och saft efter det så delade lärarna ut diplom och var sin ros till oss elever:) så gulligt!
Sedan slutade vi typ 10.40 och då åkte jag hem till älsklingen:), så nu sitter jag här hemma hos Jimi och äter godis, och väntar på att mamma ska sluta jobbet vi ska nämligen fika med henne eftersom det är skolavslutning idag!
Nä nu hade jag tänkt vara lite social mot älsklingen, ha det bra!
XOXO Linda

Kommentarer
Postat av: Tobbe

lägg ner bloggen linda snälla!!!XD

2009-06-12 @ 20:58:48
Postat av: Ottilia

Hallå lr!Kul att du skaffat blogg.Kan vara riktigt gott att bara få skriva av sig lite tankar å känslor...Ha den kvar,bra när du är som deppigast/gladast!Tro mig...ha d fint å ta hand om dig....kram Ottilia

2009-06-13 @ 00:21:00
URL: http://www.karlssonstrandell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0